Kontakti

Berģu iela 116,
Rīga, LV - 1024
astmaalergija@inbox.lv

Lapa apskatīta
Šodien: 549
Pavisam: 2514806

Vai var būt svara pieaugums no Symbikort?

Jautājums:
Manai 17 -gadīgajai meitai pagājušajā gadā diagnosticēja astmu, un jau 5 mēnešus viņa lieto Symbicort inhalatoru 2 x dienā pa 1 pūtienam. Klepus ir pārgājis, bet radusies cita problēma - viņa strauji pieņemas svarā. Sākumā 3 mēnešu laikā pieņēmās svarā par 6 kg, bet tad es vēl nedomāju, ka tas ir no zālēm; tagad 7 nedēļu laikā svara pieaugums ir 6 kg, meita raud, pārdzīvo, ka ir palikusi resna. Ko darīt? Mums šis medikaments jālieto vēl 1 mēnesi. Vai ir cerības, ka pēc tam svars normalizēsies? Varbūt jāveic kaut kādas analīzes? Varbūt izmēģināt adatu terapiju?

Atbilde:
Domāju, ka šo jautājumu vajadzētu risināt klātienē, lai precizētu svara pieauguma iemeslu, vai šajā gadījumā vispār vainojamas zāles, jo parasti 1 pūt. 2 reizes dienā šādas problēmas ( tik strauju svara pieaugumu) neizraisa. Vai nav jāmeklē kāds cits iemesls, tāpēc ieteiktu griezties pie speciālista, lai to pārrunātu.